زیتون کا تیل مالش

زیتون کا تیل مالش

زیتون کا تیل مالش

زیتون کا تیل مالش

کچھ لوگ گھروں میں زیتون کا تیل کھانا پسند کرتے ہیں۔ لیکن بازار میں دستیاب زیتون کا ایک تیل ایسا بھی جو  کھانے کے لئے نہیں بلکہ مالش وغیرہ کے لئے  ہوتا ہے۔ اور اگر آپ  مالش والا تیل کھا رہے ہیں تو یاد رکھیں کہ اس سے آپ زیتون کے فوائد حاصل نہیں کر سکتے بلکہ بعض صورتوں میں یہ آپ کی صحت کے لئے  نقصان دہ   بھی ثابت ہو سکتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ سپین، نیوزی لینڈ اور جرمنی سمیت کئی ممالک نے زیتون کے مالش والے تیل یعنی پومس آئل کی فروخت پر پابندی لگا رکھی ہے۔

آئیے اب ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ زیتون کا کھانے والا تیل کونسا مالش والا  تیل کونسا ہے۔

زیتون
کا پھل، شکل و صورت اور جسامت میں بیر سے ملتا جلتا  ہوتا ہے۔ 
قدرت نے زیتون کے پھل کی گٹک (گھٹلی) اور گودے دونوں میں تیل  رکھا ہوا ہے۔

زیتون کے  ثابت پھل کو جب پہلی مرتبہ  کولہو میں ڈالا جاتا ہے تو اس سے نکلنے والا تیل ایکسٹرا  ورجن  آئل کہلاتا ہے۔ پہلی مرتبہ نکلا ہوا تیل سب سے بہترین اور کھانے کے لئے سفارش کیا جاتا ہے۔

اب
زیتون کے  بچے ہوئے  چُورے کو  گرم کر کے پھر سے کولہو میں ڈالا جاتا ہے جس سے  پھل میں موجود بچا کھچا تیل بھی نکل آتا ہے۔ پھل
کے چُورے سے نکلا ہوا  یہ بچا کھچا تیل
ورجن آئل کہلاتا ہے جو  کوالٹی میں
ایکسٹرا  ورجن آئل  سے تو ہلکا ہوتا ہے  لیکن پھر بھی کھانے کے لئے استعمال کیا جا سکتا
ہے۔زیتون کا تیل مالش

اب آخر میں جو کچرا  بچ جاتا ہے اس میں  سے بھی تیل نکالنے کے لئے اس میں ایک خاص  قسم کا کیمیکل ڈالا جاتا ہے۔ یہ کیمیکل پٹرول کی طرح کا ہوتا ہے جسے انگریزی میں کہتے ہیں۔ اس کیمیکل کا کام یہ ہوتا ہے کہ یہ اس کچرے میں موجود ہر طرح کے تیل دار اجزاء کو اپنے اندر حل کر کے ایک محلول سا  بنا لیتا ہے۔ اس کے بعد اس محلول کی صفائی وغیرہ  کر کے کیمیکل کو الگ کر لیا جاتا ہے اور باقی بچنے والا تیل ، زیتون کا پومس آئل  کہلاتا  ہے۔

دراصل یہی وہ تیل ہے جسے مالش وغیرہ کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔  پومس آئل کو اگر  مالش وغیرہ کی بجائے کھانے کے لئے استعمال کیا جائے تو اس سے آپ وہ فوائد حاصل نہیں کر سکتے جس کے لئے عام طور پر  زیتون کا تیل کھایا جاتا ہے۔

اگر
آپ مارکیٹ میں جائیں تو زیتون کے تیل کے ہر ڈبے پر واضح طور پر لکھا ہوتا ہے کہ یہ
کونسا آئل ہے یعنی ایکسٹرا  ورجن آئل ہے،
ورجن آئل ہے یا پومس آئل ہے۔ اس تینوں قسم کے تیل کی قیمتوں میں زمین آسمان کا فرق
ہوتا ہے۔

لہذا  اگرآپ زیتون کا تیل کھانے کا شوق رکھتے ہیں تو پھر ضروری ہے کہ آپ ایکسٹرا  ورجن یا ورجن آئل  میں سے ہی کسی ایک کا انتخاب کریں۔

تحریر 1. ڈاکٹر شوکت علی، ماہر توسیع زراعت، زرعی یونیورسٹی فیصل آباد 2. حافظ سعد بن مصطفی، ریسرچ آفیسر، شعبہ تیلدار اجناس، ایوب زرعی تحقیقاتی ادارہ فیصل آباد

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.



اسلام آباد(قدرت روزنامہ19جنوری2018) یہ بات یاد رکھنی چاہئے کہ طب نبویؐ کا تعلق وحی سے ہے اور عام دنیاوی طریقہ علاج صرف تجربہ ہے بعض اطباء نے تجربے کو یقین کے قریب تر بتایا ہے لیکن تجربہ ہرگز وحی کے رتبے کو نہیں پہنچ سکتا . اس لئے جو شخص طبِ نبویؐ کے ذریعے اپنے جسم کا علاج کرنا چاہتا ہے تو اس شخص کو چاہئے کہ پہلے وہ اپنے دل میں طب نبویؐ کے متعلق اعتقاد و یقین کو مستحکم کر لے کیونکہ اس کے بغیر طبِ نبویؐ سے فائد حاصل نہ ہو گا .

ضرور پڑھیں:
وہ تیل جس میں بنا کھانا کھانے سے آپ کے ذہن کو ناقابل تلافی نقصان پہنچتا ہے، سائنسدانوں نے خبردار کردیا
زیتون کا تیل مالش

اعتقاد جس قدر مضبوط ہوگا اس قدر فوائد حاصل ہوں گے. اس لئے مسلمانوں کو چاہئے کہ بیماریوں کا علاج دوا سے بھی کریں اور دعا سے بھی تاکہ صرف دوا ہی پر بھروسہ نہ ہو جائے.صحیح بات یہ ہے کہ دوا کرنا بھی سنت نبویؐ ہے. حضرت اسامہ بن شریکؓ فرماتے ہیں کہ ایک روز میں حضور اکرمؐ کی خدمت میں حاضر ہوا.


لوگ آپؐ سے دریافت کر رہے تھے کہ اگر ہم بیماریوں میں دوا کر لیا کریں تو کچھ گناہ تو نہیں؟ یہ سن کر آنحضوؐر نے فرمایا کہ دوا کر لیا کرو اے اللہ کے بندو! اس لئے کہ اللہ نے جتنی بیماریاں پیدا کی ہیں ساتھ ہی ان کی دوا بھی پیدا کی ہے لیکن مرض موت اس سے مستثنیٰ ہے.ذیل میں چند امراض اور ان کا علاج اور ادویہ کا مختصراً ذکر کیا جائے گا. یہ علاج اور ادویہ طبِ نبویؐ سے ماخوذ ہیں. تکبیر کے فوائد جب بچہ پیدا ہو تو اس کے دائیں کان میں اذان اوربائیں کان میں تکبیر کہنی چاہئے. اس کی برکت یہ ہے کہ بچہ امّ البصیان (بولنے )کے مرض سے محفوظ رہتا ہے. ولادت کے ساتویں دن بچے کا اچھا سا نام رکھو، بچے کے بال اتروا کر اس کے برابر چاندی تول کر صدقہ کر دینا چاہئے یا ایک دو بکرے ذبح کر کے صدقہ کر دیں، اس عمل کا اثر بچے کی صحت پر پڑے گا. دودھ کا اثر: اپنے بچے کو احمق اور فاحشہ عورتوں سے دودھ نہ پلواؤ کیونکہ دودھ کا اثر بچے کے جسم اور اخلاق پر اثرانداز ہوتا ہے. نمک کے فوائد: رسول اللہﷺ نے حضرت علیؓ سے فرمایا کہ کھانا نمک کے ساتھ شروع کرنا چاہئے. اس لئے ستر امراض اور بیماریوں سے نمک میں شفاء رکھی گئی ہے اور ان میں سے چند یہ ہیں. جنون، جذام، کوڑھ، پیٹ کا درد اور دانت کا درد وغیرہ. بدہضمی کا علاج: آنحضوؐر کا ارشاد ہے کہ ’’میں تکیہ لگا کر نہیں کھاتا، کیونکہ تکیہ لگا کر اور کھڑے ہو کر اور سواری میں بیٹھ کر کھانے سے بدہضمی ہو جاتی ہے اور اس کے خلاف عمل سے کھانا ہضم ہو جاتا ہے اور تکبر بھی دور ہو جاتا ہے. ہاضمہ: رسول اللہﷺ نے ارشاد فرمایا ’’سرکہ بہترین سالن ہے. اے خدا سرکے میں برکت عطا فرما‘‘. نیز آپؐ نے فرمایا ’’جس دسترخوان پر سبزترکاری ہوتی ہے اس جگہ فرشتے آتے ہیں‘‘. قلب کی قوت: مسروقؓ کہتے ہیں کہ میں ایک مرتبہ حضرت عائشہؓ کے پاس حاضر ہوا تو میں نے دیکھا کے ان کے قریب ایک نابینا شخص بیٹھا ہوا ہے اور حضرت عائشہؓ ترنج (بڑا لیموں یا چکوترہ) ٹکڑا شہد میں لگا کر اسے کھلا رہی ہیں. میں نے عرض کیا کہ ام المومنین! یہ کون ہے؟ فرمایا کہ یہ وہ شخص ہے جس کی وجہ سے اللہ تعالیٰ نے اپنے نبی پر غصہ کیا تھا. اس واقعے کے متعلق شارحین نے لکھا ہے کہ ترنج شہد کے ساتھ نہار منہ کھانا دل اور دماغ کے لئے بہت مفید ہے. ہاضمہ کا علاج : آنحضوؐر نے فرمایا’’گوشت کو چھری یا چاقو سے کاٹ کر نہ کھایا کرو بلکہ گوشت کو دانتوں سے کاٹ کر کھانا چاہئے. اس لئے کہ بدہضمی سے بچاؤ کرتا ہے اور دانتوں سے کھانے میں ہاضمہ جلد ہو جاتا ہے. دانت کی تکلیف: آنحضوؐر کا ارشاد ہے کہ حب الاس کی اور خوشبو والی لکڑی سے خلال نہ کیا کرو، کیونکہ میں یہ بات پسند نہیں کرتا کہ جذام لاحق ہو جائے.خلال کے لئے سب سے بہتر وہ لکڑیاں ہیں جو تلخ ہوتی ہیں. کم خوراکی: رسولؐ اللہ نے فرمایا کہ پیٹ سے زیادہ بڑا برتن اور کوئی نہیں ہے. انسان کو چاہئے کہ جب کھائے تو اس کے تین حصے اس طرح کرے کہ ایک حصہ کھائے، ایک حصہ پانی کیلئے رکھے اور ایک حصہ سانس کی آمدورفت کیلئے خالی چھوڑ دے. بسیار خوری:


زیادہ کھانے سے بہت سے امراض پیدا ہوتے ہیں مثلاً بدہضمی اور ہیضے وغیرہ کی شکایت ہو جاتی ہے اس لئے آنحضوؐر کو ڈکار سے سخت نفرت تھی. فرماتے تھے کہ اتنا زیادہ کیوں کھا جاتے ہو. بدن کی کمزوری: ارشاد نبویؐ ہے کہ بدن کی کمزوری دور کرنے کیلئے دودھ میں گوشت پکا کر کھایا کرو نیز فرمایا ’’گوشت تمام سالنوں کا سردار ہے‘‘. انجیر کے فوائد : آنحضوؐر نے فرمایا ’’انجیر کھانے سے آدمی مرض قولنج سے محفوظ رہتا ہے، انجیر کھایا کرو‘‘. انجیر بواسیر کیلئے مفید ہے. منہ کی بدبو جاتی رہتی ہے. سر کے بال دراز کرتی ہے. طبیعت میں نرمی پیدا کرتی ہے. لطیف اور زود ہضم ہے. زیتون کے فوائد : رسولﷺ نے فرمایا’’زیتون کھایا کرو اور اس کے تیل کی مالش کیا کرو اس لئے کو جو شخص روغنِ زیتون کی مالش کرتا ہے اس کے پاس چالیس روز تک شیطان نہیں آتا‘‘. کھجور کے فوائد : حدیث نبویؐ ہے کہ ’’کھجور کھایا کرو، کھجوروں میں سب سے بہتر برنی کھجور ہے کیونکہ یہ پیٹ سے بیماری کو نکالتی ہے اور کھجور میں کوئی بیماری نہیں ہے. کدو کے فوائد: آنحضوؐر نے فرمایا ’’اے لوگو:کدو زیادہ کھایا کرو کیونکہ یہ دماغ کی قوت بڑھاتا ہے‘‘. ثرید کے فوائد: آنحضوؐر کو سب سے پسندیدہ اور مرغوب کھانا ثرید تھا. شوربے میں روٹی بھگونے کو ثرید کہا جاتا ہے. یہ کھانا قلب و دماغ کو تقویت دیتا ہے اور زود ہضم ہوتا ہے. انار کے فوائد: ایک حدیث نبویؐ ہے کہ ہر انار میں ایک قطرہ جنت کے پانی کا ضرور ہوتا ہے. انار خون صاف کرتا ہے. معدے کی اصلاح کرتا ہے. طبیعت نرم کرتا ہے. جگر میں قوت پیدا کرتا ہے. رنگ نکھارتا ہے. دماغ کی طرف بخارات کو چڑھنے سے روکتا ہے. انگور کے فوائد: رسول اللہﷺ پھلوں میں انگور کو بہت پسند فرماتے تھے. حکمت یہ ہے کہ انگور خون صاف کرتا ہے. بدن کو فربہ کرتا ہے. گردے پر چربی چڑھاتا ہے. چقندر کے فوائد: ایک بار رسول اکرمؐ ام متذر کے ہاں گئے. حضرت علیؓ ان کے ہمراہ تھے. اس وقت گھر میں کھجور کے خوشے لٹکے ہوئے تھے. آنحضوؐر نے ان کھجوروں میں سے تناول فرمائیں تو حضرت علیؓ بھی کھانے لگے اس پر آپؐ نے ارشاد فرمایا کہ ’’اے علی! تم کمزور ہو اس لئے تم نہ کھاؤ‘‘. اُم متذر چقندر کھانے لگیں تو آنحضوؐر نے حضرت علیؓ سے فرمایا کہ اس میں سے کھاؤ کیونکہ یہ تمہارے لئے مفید ہیں.ان دنوں حضرت علیؓ کی آنکھیں دکھ رہی تھیں اور دکھتی آنکھوں پر کھجور کھانا مضر ہے. اس لئے آپؐ نے حضرت علیؓ کو منع فرمایا اور جب آپؓ کے سامنے چقندر پیش کئے گئے تو آپؐ نے حضرت علیؓ سے فرمایا کہ یہ کھاؤ یہ تمہارے لئے مفید ہیں اور تمہاری ناطاقتی کو یہ دور کر دے گا.اس حدیث سے معلوم ہوا کہ پرہیز کرنا سنت ہے اور یہ بھی معلوم ہوا کہ چقندر کھانے سے کمزوری دور ہوتی ہے.


چقندر معدے کی جِلا کرتا ہے. کھانا تحلیل کرتا ہے اور گرمی کو مارتا ہے. رعشہ کیلئے مفید ہے. بلغم اکھاڑتا ہے. دودھ کے فوائد: حضرت ابن عباس سے روایت ہے کہ پینے کی چیزوں میں رسول اللہﷺ کے نزدیک دودھ بہت عزیز تھا. حکمت یہ ہے کہ دودھ بدن کی خشکی دور کرتا ہے چہرے کا رنگ سرخ کرتا ہے اور خراب فضلات نکالتا ہے اور دماغ کو قوی کرتا ہے. طبیعت میں نرمی اور دماغ میں تیزی پیدا کرتا ہے. شہد کے فوائد: حضرت عائشہؓ سے روایت ہے کہ رسولﷺ کو شہد بہت مرغوب تھا. حضوؐر کو شہد اس لئے پسند تھا کہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا ہے کہ اس میں شفاء ہے اور حکماء نے شفاء کے بے شمار فوائد لکھے ہیں مثلاً نہار منہ چاٹنے سے بلغم دور ہوتا ہے، معدہ صاف کرتا ہے اور فضلات دفع کرتا ہے. معدے کو اعتدال پر لاتا ہے. دماغ کو قوت دیتا ہے. مثانہ کیلئے مفید ہے اور گردے کی پتھری دور کرتا ہے. فالج اور لقوہ کیلئے مفید ہے. ہاضمہ: حضرت ابوہریرہؓ روایت کرتے ہیں کہ میں پیٹ کے درد کی وجہ سے مسجد میں لیٹا ہوا تھا کہ رسولؐ تشریف لائے اور پوچھا، کیا تم بیمار ہو؟ میں نے کہا، ہاں. فرمایا اٹھ کر کھڑا ہو اور نماز پڑھو، کیونکہ نماز میں شفا ہے. حضرت عائشہؓ سے منقول ہے. نماز سے کھانا ہضم کیا کرو اور کھانا کھاتے ہی نہ سو جایا کرو. اس سے تمہارے دل زنگ آلود ہو جائیں گے. تِل کے خواص: حضرت سعد بن معاذؓ سے روایت ہے کہ رسول اکرمؐ تِل اور کھجور ملا کر تناول فرماتے تھے. پانی سے بخار کا علاج: ایک حدیث میں ہے کہ جب کسی کو بخار ہو تو اس پر تین روز تک صبح کے وقت پانی ڈالا جائے. جب آنحضوؐر کو بخار آتا تھا تو پانی کی مشک منگوا کر اپنے جسم مبارک پر چھڑکوا لیا کرتے تھے. دست بند کرنے کا علاج: ایک شخص رسولؐ اللہ کی خدمت میں حاضر ہوا او رعرض کیا کہ میرے بھائی کے پیٹ میں گڑ بڑ کی وجہ سے دست آ رہے ہیں. آپؐ نے فرمایا کہ جا کر اس کو شہد پلاؤ. وہ شخص دوبارہ آیا اور عرض کیا یا حضرت! اس علاج سے دست زیادہ ہو گئے ہیں. آپؐ نے ارشاد فرمایا کہ جاؤ اور شہد پلاؤ. غرض اسی طرح وہ شخص دو تین بار آیا گیا. آخر کار آپؐ نے ارشاد فرمایا کہ خدا سچا اور تیرے بھائی کا پیٹ جھوٹا ہے. اس شخص نے جا کر پھر شہد پلایا تو اس کا بھائی تندرست ہو گیا. اخروٹ اور پنیر کے خواص: آنحضوؐر نے فرمایا کہ پنیر بھی بیماری ہے اور اخروٹ بھی، لیکن جب یہ دونوں پیٹ میں اتر جاتے ہیں تو شفا ہو جاتی ہے. حکمت یہ ہے کہ پنیر دوسرے درجے میں سرد تر ہے. اخروٹ دوسرے درجے میں گرم خشک ہے. دونوں کو ملا کر کھانے سے دونوں کا اعتدال ہو جاتا ہے اور دونوں چیزیں ایک دوسرے کی مصلحت ہو جاتی ہیں. سونٹھ کے خواص: رُوم کے بادشاہ نے آنحضرتؐ کی خدمت اقدس میں سونٹھ کا مُربہ تحفے میں بھیجا. آپؐ نے اس میں سے تھوڑا تھوڑا کھایا. حکمت یہ ہے کہ سونٹھ بھوک لگاتا ہے. کھانا ہضم کرتا ہے قے کو روکتا ہے. ریاح کو تحلیل کرتا ہے اور غلیظ مادہ نکال دیتا ہے. خون کی بندش: جنگِ اُحد میں آنحضوؐر گھوڑے پر سے گِر گئے تھے اور جو خود آپؐ کے سر پر تھا، اس کی کڑیاں آپؐ کے رخسار میں پیوست ہو گئی تھی، جن کو ایک صحابی نے اپنے دانتوں سے پکڑ کر نکالا تھا جس سے ان کے بھی کئی دانت شہید ہو گئے تھے اس واقعہ کی وجہ سے آنحضرتؐ کا خون بند نہ ہوتا تھا. حضرت فاطمہؓ دھوتی جاتی تھیں اور حضرت علیؓ پانی ڈال رہے تھے. آخرکار حضوؐر کے فرمان کے مطابق ایک بوری کا ٹکڑا جلا کر اس کی راکھ زخم میں بھر دی جس سے اس وقت خون بند ہو گیا. عرق النساء کا درد: حضوؐر کا ارشاد ہے کہ عرق النساء کا علاج عربی بکری سے کرنا چاہئے. اس کا طریقہ یہ ہے کہ عربی بکری کو پکایا جائے اور اس کے کئی حصے کئے جائیں پھر ایک حصہ ہر روز نہار منہ پیا جائے. سناء کے فوائد: حدیث نبویؐ ہے کہ اگر موت کی کوئی دوا ہوتی تو وہ سناء ہوتی. سناء سب سے عمدہ مکہ معظمہ میں پیدا ہوتی ہے. یہ دست آور ہے. بلغمی امراض کیلئے بہت مفید ہے اور جلے ہوئے اخلاط کیلئے مفید ہے. دماغ اور جلد کی صفائی کرتی ہے. جنون، مرگی، آدھے سر کا درد، پورے سر کے درد کو دور کرتی ہے اور قلب کیلئے تقویت کا باعث ہے. کلونجی کے فوائد: رسول اکرمؐ نے ارشاد فرمایا کہ کلونجی سوائے موت کے ہر مرض کی دوا ہے. جالینوس کا قوس ہے کہ کلونجی نفخ اور ریاح کو تحلیل کرتی ہے اور اس کے کھانے سے پیٹ کے کیڑے مر جاتے ہیں. جوش دے کر سر پر لگانے سے زکام کو فائدہ دیتی ہے. پھوڑے پھنسی کو فائدہ کرتی ہے. سرکہ میں ملا کر کھانے سے بلغمی ورم دور ہو جاتا ہے. گھر میں دھونی دینے سے مچھر کھٹمل غائب ہو جاتے ہیں. لہسن کے فوائد: حدیث نبویؐ ہے ’’اے لوگو! لہسن کھایا کرو اور اس سے علاج کیا کرو کیونکہ اس میں بیماریوں سے شفاء ہے‘‘. طبی حکمت یہ ہے کہ لہسن میں بہت فوائد ہیں یہ ورم کو تحلیل کرتا ہے. حیض کھولتا ہے. پیشاب جاری کرتا ہے. معدے کا تعفن دور کرتا ہے. معدے کی رطوبت خشک کرتا ہے اور خون کو رقیق کرتا ہے. ریاح نکالتا ہے. آواز صاف کرتا ہے. نسیان کو ختم کرتا ہے. تاہم ارشاد نبویؐ ہے کہ ’’اس کو کچہ کھا کر مسجد میں نہ جایا کرو‘‘. مہندی کے خواص: آنحضرتؐ کے سر میں جب درد ہوتا تھا تو آپؐ سر پر مہندی کا لیپ کیا کرتے تھے اور فرماتے تھے کہ بے شک اللہ کے حکم سے فائدہ کرے گی. اطباء نے لکھا ہے کہ مہندی سدوں کو اور رگوں کے منہ کھول دیتی ہے اسی لئے آنحضرتؐ نے پیٹ کے درد میں اس کا لیپ کیا ہے. مہندی سنگِ مثانہ و گردہ کے لئے بھی مفید ہے اور اگر آبلے پر لگایا جائے تو آبلہ پھوٹ جاتا ہے. اور اگر منہ میں زخم ہو جائیں تو اس کی کلیاں کرنا بہت مفید ہے. دل کا درد : ابوداؤد نے روایت کی ہے کہ ایک مرتبہ میں بیمار ہوا تو حضوؐر عیادت کیلئے تشریف لائے اور اپنا دستِ مبارک میرے سینے پر رکھا جس کی ٹھنڈک اور فرحت میں نے اپنے دل میں محسوس کی. آپؐ نے فرمایا کہ تمہارے دل میں درد ہے تم کو چاہئے کہ حارث بن کلاہ کے پاس جاؤ کیونکہ وہ لوگوں کا علاج کرتاہے اور حارث کو چاہئے کہ وہ مدینے کی سات کھجوریں لے اور ان کو گٹھلی سمیت کُوٹ لے اور پھر تجھ کو کھلائے. علمائے طب نے لکھا ہے کہ مدینہ شریف کی کھجوروں میں اللہ تعالیٰ نے یہ خاصیت رکھی ہے کہ وہ دل کے درد کیلئے مفید ہوتی ہیں اور سات کا وعدہ جو آپؐ نے فرمایا، اس کی خاصیت کے بارے میں سوائے خدا اور اس کے رسولؐ کے کوئی نہیں جانتا. اس مقام پر تمام حکماء عاجز ہیں کیونکہ اس کا تعلق وحی سے ہے اور بعض احادیث میں ہے کہ جو شخص مدینہ کی سات کھجوریں نہار منہ کھایا کرے تو اس کو زہر اور جادو کبھی اثر نہیں کرے گا.

ضرور پڑھیں:
ایف آئی اے اور دیگر اداروں کا نجی تیل کمپنی کے ڈپو پر چھاپہ، تیل کا بڑا ذخیرہ موجودلیکن سپلائی بند، وزیراعظم کے احکامات پر تیزی سے عمل جاری

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

© Copyrights 2020. All rights reserved.

اردو زبان میں زیابیطس کا پہلا بلاگ

زیتون کا تیل مالش

زیتون کا تیل مالش

  • لکه بینی در ماه اول بارداری نی نی سایت


  • حضرت رافعؓ سے روایت ہے کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا کہ’’یہ بات کہ اللہ تعالیٰ تمہارے ہاتھ

    لفظ ارحام، رحم کی جمع ہے جو ماں کے پیٹ میں انسان کی تخلیق کا مقام ہے، چونکہ عام رشتوں ،

    :اور ہر طرح کے

    تبلیغی جماعت: ہریانہ کے وزیر اعلی کا کہنا ہے کہ کو …
    ’رام مندر کی تعمیر مسلمانوں کےلیے تکلیف دہ‘ …
    آئی پی ایل کے لئے چینی سپانسرشپ برقرار ، عمر عبال …
    فاروق عبداللہ کا کشمیری پنڈتوں کی ہجرت کی جانچ کا …
    ہندوستان میں کورونا سے شفایاب ہونےوالوں کی تعداد …
    میڈیکل اور ضروری خدمات سے محروم لوگ براہ راست عدا …
    وزارت داخلہ نے متنازعہ شہریت قانون کے اصول و ضواب …
    الہلال این آر آئی فورم کا آن لائن سالانہ اجلاس …

    حضرت رافعؓ سے روایت ہے کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا کہ’’یہ بات کہ اللہ تعالیٰ تمہارے ہاتھ زیتون کا تیل مالش

    لفظ ارحام، رحم کی جمع ہے جو ماں کے پیٹ میں انسان کی تخلیق کا مقام ہے، چونکہ عام رشتوں ،

    :اور ہر طرح کے

    تبلیغی جماعت: ہریانہ کے وزیر اعلی کا کہنا ہے کہ کو …
    ’رام مندر کی تعمیر مسلمانوں کےلیے تکلیف دہ‘ …
    آئی پی ایل کے لئے چینی سپانسرشپ برقرار ، عمر عبال …
    فاروق عبداللہ کا کشمیری پنڈتوں کی ہجرت کی جانچ کا …
    ہندوستان میں کورونا سے شفایاب ہونےوالوں کی تعداد …
    میڈیکل اور ضروری خدمات سے محروم لوگ براہ راست عدا …
    وزارت داخلہ نے متنازعہ شہریت قانون کے اصول و ضواب …
    الہلال این آر آئی فورم کا آن لائن سالانہ اجلاس …

    بہر حال اس مضمون میں ان نامور خواتین کا تذکرہ مقصود نہیں جو افزائش حسن کے لئے زیتون کا تیل استعمال کرتی تھیں ۔ بلکہ زیتون کے ان جادو اثر اثرات کا ذکر کرنا مقصود ہے جن سے انسان کا حسن دوبالا ہو جاتا ہے ۔ ہم یہاں زیتون کے تیل کے قدیم و جدید فارمولے پیش کر رہے ہیں جن سے سب استفادہ کر سکتے ہیں ۔ *…….چہرے پر کیل دانے نکلے ہوں ، جلد داغ دار ہو ، جھئیاں پڑی ہوں ، جلد کھردری یا حساس ہو تو اس صورت میں کاسمیٹکس کے استعمال سے خاطر خواہ نتائج حاصل کرنا ممکن نہیں ۔ عام خوبصورت جلد کے لئے ان تکالیف کا ازالہ ضروری ہے اس کے علاوہ جلد کی سطح کا خیال رکھنا یا اسے بنانا سنوارنا کافی نہیں ۔ اچھی وضع کے لئے گہرائیوں تک پہنچنا بہت ضروری ہے ۔ *……..آنکھوں کے نیچے جو جھریاں ہوتی ہیں انہیں باقاعدہ زیتون کے تیل کے مساج اور موسچر ائزنگ سے کم کیا جاسکتا ہے ۔ جلد سے خارج ہونے والی چکنائی کو اگر چہرے سے صاف نہ کیا جائے تو وہ سخت ہو کر سفید دانوں کی صورت اختیار کر لیتی ہے ۔ اس سے نجات پانے کے لئے زیتون کے تیل کا فیس ماسک بہت مفید ہے ۔ چہرے کی جلد و آئینہ ہے جس میں عمر کے نشان بھی ظاہر ہوتے رہتے ہیں ۔ اپنے چہرے کو دھوپ سے بچائیں اور چہرے پر زیتون کے تیل کا مساج کریں ۔ عام طور پر خشک جلد کے پھٹنے سے ہونٹ کے اوپر لکیریں نمودار ہوتی ہیں اس تکلیف سے بچاؤ کے لئے ہونٹوں پر اکثر زیتون کا تیل لگایا کریں ۔ *……..چہرے پر جھائیوں کا پیدا ہونا عام شکایت ہے ۔ جھائیں جلد کی باقاعدہ دیکھ بھال ہی سے دور ہو سکتی ہیں ۔ اگر چہرے پر باقاعدگی سے زیتون کے تیل کا مساج کیا جائے تو یہ شکایت بھی دور ہو سکتی ہے ۔ *……..اگر گرمی اور خشکی کی وجہ سے چہرے کی رنگت متاثر ہوئی تو آپ اپنی جلد کی کلینزنگ اور موسچرائزنگ کا خیال رکھیں اور زیتون کے تیل کا چہرے پر مساج کریں ۔ چہرے کی رنگت نکھر آئے گی ۔ *……..ہونٹوں کی سیاہ رنگت اور آنکھوں کے گرد سیاہ حلقے اس بات کی علامت ہیں کہ آپ کے جسم میں آئرن اور وٹامن بی کی کمی ہو گئی ہے ۔ غسل کرنے یا ہاتھ دھونے کے بعد زیتون کا تیل لگائیں ۔ انگلی کے ذریعے ہونٹوں پر مساج کیجئے ۔ زیتون کا تیل آنکھوں حلقوں کے گرد لگائیں ۔ انگلی کے ذریعے مساج کریں اور یہ عمل کم از کم پندرہ بیس دن جاری رکھیں آنکھوں کے حلقے دور ہو جائیں گے ۔ *……..انڈے کی سفیدی کا لیپ اصلاصاْ ماسک کہلاتا ہے یہ ماسک دس سے بیس منت لگا رہنے دیں اس کے بعد نیم گرم پانی سے دھو لیں اور پھر اس کے بعد برفیلے ٹھنڈے پانی سے چھینٹے ماریں ۔ تولئے سے چہرہ خشک کر لیں بعد میں چہرے پر ہلکا سا زیتون کے تیل کا مساج کیجئے ۔ اس عمل سے ٹیوننگ ہو جاتی ہے ۔ یہ ماسک ہفتے میں ایک بار کر لینا چاہئے *……..چہرے کے کھلے مساموں کو تنگ کرنے کا ایک طریقہ یہ بھی ہے کہ دن میں دو مرتبہ برف اور نمک ملے پانی کو چہرے پر ملیں کچھ دیر بعد چہرے کو سادہ پانی سے دھوئیں بعد میں تولئے سے چہرے کو خش کے چہرے کو سادہ پانی سے دھوئیں بعد میں تولئے سے چہرے کو اچھی طرح خشک کریں ۔ چہرے کی جلد کو نرم کرنے کے لئے زیتون کا تیل لگائیں ۔* ……..اگر چہرے پر دانے ہوں تو رات کو سوتے وقت زیتون کا تیل لگائیں ۔ * ……..چہرے کی چمک کے لئے عرق گلاب سے منہ دھوئیں اور رات کو سوتے وقت زیتون کے تیل کا مساج کریں ۔ *……..کچھ عورتوں کے ہونٹ لپ اسٹک لگانے کے بعد انتہائی خشک ہو جاتے ہیں اور چھلکے اترنے لگتے ہیں ۔ ایسے ہونٹوں پر لپ اسٹک لگانے سے پہلے ہلکا سا روغن زیتون لگائیں پھر لپ اسٹک لگائیں تو خشکی کا احساس نہ ہوگا ۔ *……..خواتین میک اپ کو تروتازہ رکھنے کے لئے (Fase Glamour)استعمال کرتی ہیں ۔ لیکن روغن زیتون سے بہتر کوئی قدرتی گلیمر نہیں ۔ *……..دودھ انڈا بالوں کو طاقت دینے کے لئے بہترین چیزیں ہیں ان کے ساتھ روزانہ رات کو زیتون کے تیل کی مالش بھی کر لیا کریں ۔ پھر بال نہیں گریں گے ۔*……..چہرے کی رنگت نکھارنے کے لئے کسی بلیچنگ کریم کے ساتھ روغن زیتون استعمال کریں اس کے علاوہ ایک فارمولا یہ ہے کہ ایک دن شہد میں لیموں کا رس نچوڑ کر ہرے پر مساج کریں اور دوسرے دن زیتون کے تیل کا مساج کریں ۔ یہ عمل ایک ماہ تک کریں ۔ سانولی رنگت مین صباحت پیدا ہوگی ۔ *……..کئی خواتین کے چہرے پر روئیں ہوتے ہیں جن سے چہرہ زنانہ کے بجائے مردانہ دکھائی دیتا ہے ۔ چہرے کے روئیں کے لئے ویکس اور روغن زیتون آمیزہ مجرب ہے ۔ ہفتہ میں دو بار ویکس اور روغن زیتون کا مساج کریں ۔ *…….ہےئر بلیچنگ سے یعنی سر کے بالوں کو مختلف رنگوں کے کیمیاوی شیمپو یا ہےئر کریم لگانے سے کئی لوگوں کو سر میں خارش ہو جاتی ہے جس کی وجہ سر کی جلد کی الرجی ہے ۔ کیمیاوی مادے کئی جلدوں کو راس نہیں آتے ان کے لگانے سے سر میں خارش یا سوزش ہو جاتی ہے ایسے میں سر دھونے سے پہلے اور بعد میں روغن زیتون لگانا چاہئے ۔ *…….اگر چہرے پر بے حد خشکی ہو تو زیتون کے تیل میں دودھ کی بالائی ملا کر مساج کریں ۔ خشک موسم میں روغن زیتون اور بالائی کے آمیزے کو اگر نائٹ کریم کے طور پر استعمال کریں تو بہتر ہے ۔ *……..فیس ماسک لگانے سے نہ صرف چہرے کی جلد کی کثافتیں دور ہوتی ہیں بلکہ اس سے عضلات میں استحکام پیدا ہوتا ہے ۔ زیتون کا تیل ، شہد ،انڈے کی سفیدی، کھیرے کا رس لیموں کا رس بہترین فیس ماسک ہیں ۔ *……..بالوں میں اگر ازحد گانٹھیں پڑ جاتی ہوں ۔ جو کنگھا کرنے میں دقت پیدا کرتی ہوں تو زیتون کا تیل اور کسٹر آئیل کا آمیزہ استعمال کریں ۔ ہمارے یہاں بہت سی خواتین ایسی ملیں گی جو کہ اپنے بالوں کی وجہ سے بہت پریشان رہتی ہیں کسی کے بال زیادہ جھرتے ہیں یا پھر کسی کے سر میں خشکی ہو جاتی ہے ۔ اکثریت کو یہ شکایت ہے کہ ان کے بال جھڑتے ہیں ۔ ہر بال کی عمر تقریباْ دو سال سے چھ سال ہے اس عرصے کے دوران وہ بال خود بخود جھڑ جاتا ہے اور اس کی جگہ دوسرا بال فوراْ آ جاتا ہے مگر جھڑنے والا بال زیادہ لمبا ہوتا ہے اور اگنے والے بال کو لمبا عرصہ درکار ہوتا ہے تو خواتین پریشان ہو جاتی ہیں کہ کہیں ان کے بال ختم تو نہیں ہوجائیں گے ۔ اس کے لئے ایسا کریں کہ بالوں کو کسی بھی جگہ سے دو حصوں میں تقسیم کریں جس طرح مانگ نکالتے ہیں پھر آئینے سے اس مانگ والے حصہ کو غور سے دیکھیں تو آپ کو چھوٹے چھوٹے بال نظر آئیں گے اس کا مطلب ہے کہ بال نکل رہے ہیں ۔ اگر درمیان میں چھوٹے بال نہ آرہے ہوں تو پھر کسی معالج سے رجوع کریں ۔ کیونکہ ہو سکتا ہے آپ کی صحت خراب ہو کیونکہ جتنی اچھی صحت ہو گی بال اتنے ہی مضبوط گھنے چمکدار ہوں گے بالوں کے گھنے اور چمکدار ہونے کا تعلق ہماری صحت سے ہے ۔ وٹامن بی بالوں کے لئے ضروری ہے ۔ زیتون کا تیل روغن بادام اور کیسٹر آئل کی مالش بھی بالوں کی نشو نما کے لئے اپنے اندر بھر پور غذائیت رکھتی ہے ۔ خاص کر زیتون کا تیل بالوں میں چمک پیدا کرتا ہے اور ن کو مضبوط کرتا ہے ۔ وٹامن بی اور زیتون کے تیل سے بال لمبے مضبوط اور صحت مند ہوتے ہیں ۔ ان میں چمک پیدا ہوتی ہے ۔ مالش کرنے کے علاوہ زیتون کا تیل کھانوں میں بھی استعمال کریں ۔ وٹامن سے بھر پور غذائیں استعمال کریں ۔ سبزیاں، پھل اور سلاد زیادہ کھائیں اس سے نہ صرف بال بلکہ آپ کی جلد اور صحت بھی بہتر رہے گی ۔ اکثر خواتین سر میں بالکل تیل نہیں لگاتیں اور شکایت کرتی ہیں کہ ان کے بال بے رونق ہیں ۔ بڑھ نہیں رہے ہیں ۔ اس بات کو یاد رکھیں کہ سر میں تیل لگانا بے حد ضروری ہے ۔ روغن بادام، سرسوں، ناریل، بنولہاور زیتون کا تیل ہفتے میں تین چار مرتبہ نہیں تو کم زکم ایک مرتبہ استعمال کریں ۔ جبکہ زیتون سے بالوں کا اچھی طرح مساج کریں ۔ رات کو سر میں تیل لگائیں اور صبح اٹھ کر کسی بھی اچھے شیمپو، ریٹھے، بیسن وغیرہ سے دھوئیں صابن استعمال نہ کریں ۔ اس سے بال چمکدار نرم و ملائم ہو جاتے ہیں ۔ اگر سر میں خشکی ہو اور بال بھی جھڑ رہے ہوں تو اس کے لئے یہ طریقہ استعمال کریں کہ سر میں زیتون کا تیل اچھی طرح جڑون میں لگائیں اس کے بعد انگلیوں سے مساج کریں اس سے سر کا دوران خون تیز ہو جاتا ہے مساج کم از کم دس منٹ تک کریں ۔ آج کی بہت سی خواتین بالوں کو جدید طریقے سے ترشواکر سیٹ کر لیتی ہیں بال لمبے ہوں یا چھوٹے ہوں ان کی دیکھ بھال کرنا بہت ضروری ہے ۔ بال ہر ماہ اوسطاْآدھا انچ بڑھتے ہیں ۔ لیکن جیسے عمر بڑھتی جاتی ہے بالوں کے بڑھنے کی رفتار کم ہو جاتی ہے ۔ بال موسم گرما میں زیادہ تیزی سے بڑھتے ہیں ۔ ایسی اشیاء کا بھی استعمال کریں جن میں معقول حیاتیں، بی، اے، سیاور خاص طور پر بی کمپلیکس حیاتین ہوں ۔ اس کے علاوہ مختلف نمکیات، آیرن آیوڈین وغیرہ بھی بالوں کے لئے ضروری ہے ۔ آیوڈین کی کمی سے بالوں کو نقصان پہنچنے کا احتمال ہوتا ہے ۔ جس طرح جلد کی مختلف اقسام ہوتی ہیں ۔ بالوں کی حفاظت کے لئے یہ معلوم کرنا ضروری ہے کہ آپ کے بال کس قسم کے ہیں ۔ بال تین طرح کے ہوتے ہیں ۔ نارمل یا چکنے بال کسی قسم کے بھی ہوں بالوں کو صاف رکھنا سب سے اہم بات ہے ۔ 

    کمزور اور ٹوٹنے والے بالوں کے لئے کنڈیشنگ کا اچھا نسخہ زیتون کا تیل اور شہد کا کنڈیشنر:ایک کپ شہد ، ایک کپ زیتون کا تیل برابر برابر ملا لیں اس آمیزے کو ایک یا دو دن تک پڑا رہنے دیں اس کے بعد اسے استعمال کریں ۔ اس آمیزے کو اچھی طرح بالوں کی جڑوں اور سر کی جلد پر لگائیں پھر آہستہ آہستہ بالوں میں کنگھی پھیریں ۔ پھر سر کو چاروں طرف سے پلاسٹک سے لپیٹ لیں ۔ پانچ منٹ بعد شیمپو کر کے سادہ پانی سے دھو لیں ۔ انڈے اور زیتون کا آمیزہ :دو انڈے اچھی طرح پھینٹ لیں اور اس میں ایک کھانے کا چمچہ زیتون کا تیل ملا لیں اس کے ساتھ کھانے کا ایک چمچہ سرکہ اور گلیسرین بھی ملا لیں اور آمیزے کو اچھی طرح سے پھینٹ لیں اور پھر سر میں لگاکر پندرہ منٹ بعد دھوئیں ۔ بالوں کو اکثر بہت سے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے کبھی نوکیں نکل آتی ہیں اور کبھی بہت زیادہ گرنے لگتے ہیں یا سفید ہونے لگتے ہیں اور چمک بھی ماند پڑ جاتی ہے ۔ عمر کے ساتھ ساتھ بالوں کا رنگ روپ بدلتا ہے موسم اور دھوپ بھی بالوں پر اثر انداز ہوتے ہیں ۔ فضائی آلودگی بھی بالوں کو متاثر کرتی ہے ۔ اگر بالوں کی صحیح طور پر صفائی نہ کی جائے تو بالوں کو نقصان پہنچتا ہے ۔ ہمیشہ تازہ و صاف پانی سے سر دھوئیں اور زیتون کا تیل استعمال کریں ۔ بالوں میں خشکی کی بھی وجوہات ہیں ۔ مثلاْ بالوں کو تازہ ہوا نہ ملے تو خشکی پیدا ہو جاتی ہے بالوں کو اگر منسب طریقے سے صاف نہ کیا جائے تو خشکی پیدا ہو جاتی ہے ۔ سرد علاقوں میں رہنے والوں میں خشکی پائی جاتی ہے ۔ اگر بالوں میں خشکی ہو جائے تو اپنی خوراک کا جائزہ لیں ۔ بہت زیادہ شکر اور نشاستے والی چیزیں بھی خشکی پیدا کرتی ہیں ۔ ان صورتوں میں زیتون کا تیل لگانا اور کھانا بہت مفید ہے ۔ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لئے زیتون کا تیل اور آیو ڈین وغیرہ کا استعمال کریں ۔ آپ کو ہم ایک مجرب نسخہ جو صرف چار روز استعمال کرنا ہے بتاتے ہیں :پہلے اور تیسرے دن آیوڈین کو روئی کے پھائے سے بالوں کی جڑوں میں لگائیں اور متبادل دنوں کے دوران میں زیتون کا تیل لگائیں چوتھے دن بالوں میں زیتون کا تیل لگانے کے بعد اچھی طرح مساج کریں ۔ یاد رہے کہ ایسا کرنے سے کچھ بال گرتے ہیں تو گرنے دیں ان بالوں کی جڑیں مردہ ہوگئیں ہیں تو اس لئے انہیں گرنا ہی ہے بالوں کو مساج کرنے کے بعد گرم تولئے سے لپیٹ کر بھاپ دیں ۔ کچھ دیر بعد شیمپو کر لیں ۔

    فکر وخبر صرف ایک آن لائن اخبار نہیں ہے ۔ بلکہ یہ ایک ایسا ادارہ ہے جس کے بنیادی مقاصد میں
    میڈیا اور جدید ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے محبت کے خداوندی پیغام اور حق اور حقیقت کی آواز کو دنیائے انسانیت تک پہنچانا ، صالح نوجونوں اور بالخصوص علماء کو صحافت سے چھوڑتے پوئے معاشرہ کو درپیش تعلیمی ، ثقافتی اور سماجی مسائل کا صحیح حل پیش کرنا ہے ۔ساتھ ہی خدمت خلق کے عظیم فریضہ کو انجام دیتے ہوئے نئی نسل کو تعلیمی میدان میں آگے بڑھا کر ملت کی صحیح قیادت کے لئے تیار کرنا ہے

    زیتون کا تیل مالش

    Apse malesh karwan hay kaisy hoga



    Get all latest content delivered straight to your inbox.

    زیتون کا تیل مالش

    Apse malesh karwan hay kaisy hoga



    Get all latest content delivered straight to your inbox.

    زیتون کا تیل مالش

    ایک ایسا انقلابی تیل کا نسخہ جو آپ کے نفس کو کچھ ہی دنوں میں لمبا اور موٹا کر دے گا۔ اس قدرتی تیل کی مالش کے نتیجے میں آپ کا نفس 7انچ لمبا اور 2انچ موٹا ہو جائے گا اور وہ بھی کسی مضر اثرات کے بغیر۔ دوستو پاکستان میں کئی دوست ایسے ہیں جن کو نفس کی لمبائی کا مسئلہ ہے اور عورت کے سامنے شرمندہ ہونا پڑتا ہے تو آج جو ہم نسخہ بتانے جا رہے ہیں وہ آپ کے نفس کو لمبائی اور موٹائی کے علاوہ اس میں طاقت بھی پیدا کرے گا۔ آئے جانتے ہیں کہ نسخہ ہے کیا اصل میں۔

    نسخہ:
    سب سے پہلے اس نسخے کے لیے ہمیں چاہیے دارچینی۔ دوستوں آپ سوچ بھی نہیں سکتے کہ دار چینی کتنی گرم ہوتی ہے اور ہمیں ایک ایسی ہی چیز چاہیے جو ہمارے نفس کو گرمائش دے جس کے نتیجے میں نفس کی لمبائی اور موٹائی میں اضافہ ہو گا۔ دوستو دارچینی کی گرمائیش کا آپ اس سے اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہ گرم مصالوں میں بھی استعمال ہوتی ہے اور اس کے فائدے پڑھ کر میں خود بھی حیران راہ گیا ہے اس کے فوائد کے بارے میں بھی انشاللہ ایک آرٹیکل لکھوں گا۔

    دوستو دوسری چیز جو ہمیں چاہیے وہ ہے زیتون کا تیل۔ دوستو آپ نے دار چینی کو اچھے طریقے سے پیس لینا ہے اور ایک چمچ پسی ہوئی دار چینی اور ایک ہی چمچ زیتون کا تیل آپ میں ملا لینا ہے اور ایک گھنٹے تک اس کو آپ میں رگڑتا رہنا ہے تاکہ دار چینی اور زیتون کا تیل آپ میں اچھی طرح حل ہو جائے۔ جب اچھی طرح مکس ہو جائے تو ایک کپڑے کی مدد سے آپ نے تیل اور چھان کو الگ کر دینا ہے اور وہ جو تیل بچے گا اس کو آپ نے کسی بوتل میں رکھ لینا ہے

    اور آپ نے ہر روز اس کی مالش کرنی ہے۔ بہتر ہو گا اگر کوئی عورت آپ کی مالش کر دے کیونکہ اس طرح سے نفس ہوشیار ہو جائے گا اور اس کی ساری رگیں کھل جائیں گی اور جب رگوں تک تیل جائے گا تو اس کا اور زیادہ فائدہ ہو گا۔ دوستو اس تیل کو روزانہ حسب ضرورت استعمال کرنا ہے جب تک کہ آپ کو مطلوبہ نتائج نہیں مل جاتے۔

    The post صرف 100 گرام یہ چیز کھا لیں نفس اتنا سخت ہو جائے کہ عورت کے ہوش اُڑا دے appeared first on Urdu Khabrain.زیتون کا تیل مالش

    One of the many reasons why you will need to trademark a logo design and small business name is to shield the business enterprise from your competitors duplicating your trademark or logo along with trading on your excellent track record you have gained in your market. Getting a trademark registration for the name and/or logo means that the holder of the trademark registration is the only one who can utilize the identity and logo design lawfully.

    If your name and logo design are not registered, then to prevent any one replicating you’ll need to prove there is a reputation within the mark, which is a much more costly practice as compared with acquiring a trademark registration.

    To make sure you can get trademark privileges in a name you should:

    A company manager who may be organising a global business would need to sign-up the trademark globally. Because there is no such thing as a World-wide trademark subscription, a business manager will have to seek advice from his particular trademark consultant options for guarding the mark in applicable areas.

    When a company brand or company logo is authorized in Australia (for example), the protection is Australia-wide and endures for a duration of ten years which enable it to be renewed consistently when the mark is still made use of.

    There are a lot of techniques as well as pitfalls associated with applying for a trademark, to acquire the best cover for your brand and/or customized logo it’s best to engage a trademark consultant to handle the method. The specialist can complete the application and ensure the crucial dates coming up through the 8 month period won’t be missed so the application remains legitimate. A specialist will also recognize the kind of trademark security a business will need and may provide a businessman good advice around the protection of the relevant items and services so the business enterprise has got flexibility in the future small business while using the trademark and/or logo.

    The approval method in most cases take a minimum of about 8 months before a trademark can be recorded. After the Trade Marks Office takes the actual trademark for registration, it ought to be officially advertised for three months before final approval is provided. In the event that no-one opposes application with the trademark, then your official registration payment may be paid for and a formalised Certificate of Registration will issue.

    Though it will take considerable time and work to trademark an enterprise name or logo, the advantages over-shadow the price tag. Once the name and logo design are recorded, the business enterprise operator:

    Take time to meticulously go with a brand and/or logo, and then register for trademark registration to safeguard it. It is a sensible business move you won’t ever be sorry for.

    When you think about what is at stake, the relatively low cost to trademark a business name or trademark a logo is not a lot to pay for the peace of mind and the ability to be able to stop a competitor from taking or trading off your good business name. So contact a trademark specialist in UAE today to find out more.

    https://www.instagram.com/p/B08JDZpoxKa/?igshid=j16hv2r7jmg

    Happy Valentines Sale Started on Gold Jewelry by Gold Zone Online Store. Prices are reduced on many items for limited time. So come you jewelry online store and order your favorite jewellery online right now.

    Buy pure 18k Gold Jewelry from Gold Zone jewelry online store in Dubai, UAE at best price. Gold Zone is #1 online gold jewellery store selling real 18k gold jewellery in Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, Ajman, Fujairah, Ras Al Khaihmah, and Umm Al Quwain. Free Delivery, Exchange and Refund.

    If you submitted an sweat for business in a distinguishable region and your effort was prosperous then the close maneuver would be to thought the locomote to this new state.

    Most companies either counselling the move for you and your ancestry or they apportion a reliable sum of money to be utilized towards your relocation costs. In the instance of the once then obviously all you score to do is get all the info from your new employer and uprise manual in impose to propose everyone over to the new overseas region.

    In the individual of the latter where you bed a chunk sum of money to management your relocation then umteen things jazz to be through before you give eventually labour your unalterable end. Road is no simple strain flat when you are swirling to another suburbia in the aforementioned town. Ahorse to a divers county is an enormous duty comprising mainly of how, what, where, and when questions.

    The how head would be which worldwide or abroad impressive employment to use. When decisive on a haunting serving count using a twisting pairing based in the land to which you are relocating to. These companies ordinarily acquire a vast noesis of the requirements of your direction land. If money becomes an printing if the localised visitant proves to be too agitated accompany. Get as some quotes as possible in condition to ensure the unsurpassed assist for the individual value.

    To fall the emphasize related with this sprightliness dynamical determination to relocate to other state, try to make a aflare lot who instrument do your envelopment for you. Pee trusty that the artifact are crowded in boxes which are understandably starred, for representation “kitchen”, so that it is easygoing to withdraw and be methodical. As they unremarkably convert on a schedule, having them do the material gift egest reliable that the schedule goes according to direction.

    Assure that your choson restless company is affiliated with a reputable transport lot. This shipping lot is the one who actually moves your possessions across the borders. Assure that your possessions are adequately human. If you individual already laid a domicile in your new land then try and make that the artifact arrive at the destination before you do. Also order that the hurtling reserves offloads your artifact and unpacks as untold as gettable into your new abode.

    From your face act trusty that all the paperwork is rank and proof decent filled out.

    The above are few of the much important items to mention when relocating to a international state. Apiece state strength differ in the rules and regulations and it is consequential to feat a stirring militia who has the knowledge and skillfulness to act you and your home with the littlest bother and the most perks.

    If you are considering poignant to Port satisfy way the net to comprehend the superfine City rolling set for you and your parentage’s special needs and requirements. If you are still looking top movers in dubai then you should go with Dubai Movers. They are professional in local and international moving service.

    امریکی صدر کے متنازع بیان کے خلاف ایوانِ نمائندگان میں قرارداد منظور

    ویب ڈیسک —  امریکہ کے ایوانِ نمائندگان نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے اس متنازع بیان کی مذمت میں قرارداد منظور کرلی ہے جسے ڈیموکریٹ ارکان نے نسل پرستانہ قرار دیا تھا۔ کانگریس کی چار غیر سفید فام ڈیموکریٹ خواتین ارکان کے بارے میں ٹرمپ کے ٹوئٹس پر امریکہ میں کئی حلقے غم و غصے کا […]

    Urdu Khabrain

    زیتون کا تیل مالش

    قومی شاہراہ پر مسافر کوچ اور وین میں تصادم، چھ افراد ہلاک

    کوئٹہ —  کوئٹہ کراچی قومی شاہراہ پر دو گاڑیوں میں تصادم میں چھ افراد ہلاک ہوگئے۔ حادثہ مسافر کوچ کے اوورٹیک کے باعث پیش آیا، پولیس نے مسافر کوچ کے عملے کو حراست میں لے لیا ہے۔ اسسٹنٹ کمشنر لسبیلہ، مہراللہ بادینی نے ’وائس آف امریکہ‘ کو بتایا کہ کراچی سے مسافر لے کر تربت […]

    Urdu Khabrain

    آئی ایم ایف کی سربراہ کرسٹین لگارڈ مستعفی ہو گئیں

    واشنگٹن —  بین الاقوامی مالیاتی ادارے (آئی ایم ایف) کی سربراہ کرسٹین لگارڈ مستعفی ہو گئی ہیں۔ منگل کے روز اس بات کا اعلان کرتے ہوئے انہوں نے کہا ہے کہ وہ مستعفی ہونے کے بعد یورپین سنٹرل بینک کی سربراہ کا عہدہ سنبھال رہی ہیں۔ لگارڈ کے بیان کے مطابق، ان کا استعفیٰ 12 […]

    Urdu Khabrain

    انگلینڈ فائنل میں پہنچ گیا، آسٹریلیا کو 8 وکٹوں سے شکست

    ویب ڈیسک ، کراچی —  انگلینڈ ورلڈ کپ 2019 کے دوسرے سیمی فائنل میں انگلینڈ کو 8 وکٹس سے ہرا کر فائنل میں پہنچ گیا جہاں اس کا مقابلہ اتوار 14جولائی کو نیوزی لینڈ سے ہو گا۔ انگلینڈ 27 سال بعد ورلڈ کپ فائنل میں پہنچا ہے۔ دوسرا سیمی فائنل آج ایجبسٹن گراؤنڈ برمنگھم میں […]

    Urdu Khabrain

    جنت میں یہودی جائینگے ، عیسائی یا مسلمان؟

  • طرز تهيه فسنجان با گوشت چرخ كرده
  • ﺳﻮ ال ﺗﮭﺎ کہ ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﺟﺎﺋﯿﮟﮔﮯ ﯾﺎ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ؟مسلمانوں کی طرف سے امام عالم ﻣﺤﻤﺪ ﻋﺒﺪﮦﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ کی طرف سے ﺍﯾﮏ ﺑﮍﮮ ﭘﺎﺩﺭﯼﺍﻭﺭ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ کی طرف سے ﺍﯾﮏ ﺑﮍﮮ ﺭﺑﯽ ﮐﻮ ﺑﻼ ﮐﺮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﯾﮩﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﮐﮭﺎ گیا : ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﻥ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ، ﯾﮩﻮﺩﯼ، ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﯾﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ؟ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ […]

    Urdu Khabrain

    ‘ٹرمپ کا بیان داخلی مسائل سے توجہ ہٹانے کی کوشش ہے’

    ویب ڈیسک —  امریکی ایوانِ نمائندگان کی چار خواتین ارکان نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے متنازع بیان کی شدید مذمت کرتے ہوئے اسے مسائل سے توجہ ہٹانے کی کوشش قرار دیا ہے۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی ایک ٹوئٹ میں ایوان نمائندگان کی چار ڈیموکریٹ خواتین ارکان کو ‘گروہ’ قرار دیتے ہوئے کہا تھا […]

    Urdu Khabrain

    #Buzz https://goo.gl/gnPUOp

    Twin Peaks’ Revival Delves Deeper Into ‘Fire Walk With Me


    Woo boy, Twin Peaks fans.

    زیتون کا تیل مالش

    If you thought the first two hours of the Twin Peaks revival were weird, you haven’t really seen anything yet.


    Let’s start with what is easily the David Lynch-iest sequence of the show so far.


    The Purple Spaceship

    After being expelled from the Black Lodge and taking a quick pit stop in the glass box in New York City, real Agent Cooper (Kyle MacLachlan) finds himself in a weird purple spaceship thing with a woman who is listed in the credits as Naido (Nae Yuuki). Her eyes are melted shut, which lends some weight to the idea that eyes are important in Twin Peaks — Ruth Davenport (Mary Stofle) was missing an eye and it also appeared that Evil Cooper (MacLachlan) shot Phyllis Hastings (Cornelia Guest) through the eye.

    The woman eventually disappears and Cooper encounters the shadowy head of Major Garland Briggs (Don S. Davis), who utters the phrase “blue rose,” then Coop sees Ronette Pulaski (Phoebe Augustine) sitting by a fireplace. If you’ll remember, she was the other girl there the night Laura Palmer (Sheryl Lee) was killed. She managed to escape and wander back into Twin Peaks.

    RELATED: ‘Twin Peaks’ Returns as Confusing and Terrifying as Ever — Here’s What Happened!

    In this iteration, Ronette makes a point of looking at her watch, which reads 2:53 and tells Cooper, “When you get there you will already be there. You’d better hurry, my mother’s coming.” It seems probable at this point that Good Coop and Evil Coop are going to have a showdown at some point, most likely back in Twin Peaks where it all began. That number is obviously important, as the arm tree in the Black Lodge told Cooper in the premiere, “253 time and time again. Bob Bob Bob. Go now! Go now!” But what it means is still a mystery, as is Briggs’ blue rose comment, but we’ll get to that a bit later.

    Also present in this sequence is a large mechanical outlet that at first reads “3” and later reads 15. Now, my personal theory for this is that Ronette was victim No. 3 back in the day — Theresa Banks was first, Laura was second and Ronette would have been third. The fact that she survived does not make her any less of a victim. So does that mean Ruth Davenport is possibly victim No. 15? The BOB spirit has been out in the world killing women since he left Leland’s body and began inhabiting Evil Cooper.

    That’s just a theory and this is Lynch, so it’s probably wrong, but that’s my guess at this point. Either way, it is through this giant outlet that Coop is sucked out of the spaceship and ends up back in the real world.


    Teach Me How to, Dougie

    Following this extremely bizarre sequence that will surely all make sense later (or not), we find out exactly how Evil Cooper prepared for the day the Black Lodge would try to get him back. He created a second doppelganger, named Dougie Jones (MacLachlan), and it is this man who gets sucked back into the Black Lodge and whose place Good Cooper takes in the world.

    The Black Lodge tries to take Evil Cooper. Both he and Dougie are shown vomiting up copious amounts of creamed corn and bile in a substance so toxic it makes a highway patrolman extremely sick from the smell of it. It seems fairly likely that this is “garmonbozia,” the substance mentioned in the 1992 film, Twin Peaks: Fire Walk With Me, that feeds evil spirits like BOB. Garmonbozia is the physical manifestation of pain and sorrow, appearing to humans as creamed corn because that’s something we can understand.

    RELATED: The Unexpected, Groundbreaking, Cult Phenomenon of ‘Twin Peaks’

    After the vomiting commences, Dougie disappears and is replaced by Good Coop. Inside the Black Lodge, Dougie ceases to be, leaving behind a metal ball and the ring Laura was warned not to wear in Fire Walk with Me. And that’s the last we see of poor Dougie. But out in the real world, Evil Cooper winds up in jail after crashing his car during the Black Lodge/vomiting incident and when his fingerprints are run, FBI agents Gordon Cole (Lynch) and Albert Rosenfield (the late Miguel Ferrer) are called immediately. They haven’t seen Cooper all these years either, so they are flying out to South Dakota ASAP to get to the bottom of all this.

    Before they leave, Gordon goes to see Denise Bryson (David Duchovny), who is now chief of staff of the FBI. She cautions Gordon from becoming involved with new agent Tammy Preston (Chrysta Bell), to which Gordon says he could have spilled quite the dirt on Denise back in the day and he did not, so Denise should trust him, which she says she does. And that’s pretty much the extent of Duchovny’s appearance.

    Good Coop, meanwhile, is busy being led around a casino by a Red Room symbol telling him which slot machines to play in order to win big. After 30 jackpots, the casino more or less kicks him out and he returns to Dougie’s family — wife Janey (Naomi Watts) and Sonny Jim (Pierce Gagnon).

    It feels a bit like the Black Lodge was perhaps trying to help Dougie’s family after the doppelganger mix-up, since some thugs are out to get Dougie for the money he owes them. When Good Coop (as Dougie) returns home with a sack full of cash, Janey is relieved that they’ll be able to pay these thugs off, and that’s pretty much where we leave things with Good Coop in episode four.


    The Cooper Is Not What He Seems

    Meanwhile, Albert, Gordon and a new agent named Tammy Preston (Chrysta Bell) arrive at the South Dakota jail to speak with Coop, who claims to have been undercover and working with ex-FBI Agent Phillip Jeffries all these years. For those unfamiliar with Fire Walk With Me, Jeffries was played by the late David Bowie, who was rumored to film some scenes for the Twin Peaks revival but died in early 2016.

    In Fire Walk With Me, Jeffries disappeared for two years between 1987 and 1989, finally emerging from a portal in Philadelphia in 1989 before vanishing and appearing in Buenos Aires, the place he disappeared from two years prior. He hasn’t been seen since the Philly appearance in 1989, but he was heard from in the Twin Peaks premiere episode when Evil Cooper killed Darya (Nicole LaLiberte).

    RELATED: Revisit the 1990 Set of ‘Twin Peaks’

    First, Evil Cooper tells Darya that he knows she and Ray (George Griffith) “got another call from Jeffries” about killing Evil Cooper. Then after EC kills Darya, he calls Jeffries himself. In that conversation, Jeffries says to Evil Cooper, “I missed you in New York. I see you’re still in Buckhorn,” to which Evil Cooper replies, “And you’re still nowhere, is that correct?”

    Jeffries goes on to say that Evil Coop met with Major Briggs and that he just called to say goodbye, but that makes Evil Cooper question if Jeffries is really who he is speaking with. The last thing maybe-Jeffries says is, “You’re going back in tomorrow and I’ll be with BOB again.” So Jeffries and Briggs may or may not be out there. If they are, it’s probably safe to say they are still investigating Project Blue Book, the secret government project that was investigating the existence of UFOs that was also tied into looking for the White Lodge and Black Lodge.

    Unfortunately, this becomes a tricky needle to thread in terms of plot because neither Bowie nor Davis can appear in the revival, both having died prior to filming. (Davis died in 2008.) Lynch has found clever ways to work around that, but it would feel much more satisfying if they were able to appear on screen.

    Finally, many Twin Peaks fans have wondered over the years if Project Blue Book is the “blue rose” that is mentioned. If so, that would certainly explain why Briggs’ shadowy figure said “blue rose” to Cooper in the purple spaceship. But there’s one more thing about blue rose. In Fire Walk With Me, a woman named Lil the Dancer (Kimberly Ann Cole) gives Agent Chester Desmond (Chris Isaak) a message via a funky dance and she’s wearing a blue rose on her red suit. Is she the woman Gordon and Albert are referring to when they discuss that something feels off about Cooper? Probably not, but we would be remiss not to at least mention her.

    Also Read :[Sarah Hyland of ‘Modern Family’ slams anorexia]

    It seems more likely the person they need to look at Cooper is a woman from Twin Peaks — Audrey Horne (Sherilyn Fenn), perhaps?

    Back to … Normal?

    Confused yet? Umm, yeah. But as with any good mystery show, lots of breadcrumbs are being dropped that don’t appear to make any sense at this point. We just have to keep the faith that they will… eventually. But at least there is still some good ol’ Twin Peaks action to offset the 90 minutes of bizarre happening in episodes three and four.

    Back in the small Washington town, it turns out Bobby Briggs (Dana Ashbrook) is now a sheriff’s deputy, which is amazing and perfect and so delightful that I clapped and squealed out loud. But Briggs’ appearance also reveals to us that Major Briggs died quite a while ago, which knowing what we know via Evil Cooper’s conversation with Jeffries is probably not true. It’s unclear at this point.

    We also get a wonderful sequence about the box of chocolate bunnies — oh Lucy (Kimmy Robertson), of course you ate one — and we get to meet Lucy and Andy’s (Harry Goaz) son Wally (Michael Cera), who definitely looks more like the offspring of Lucy and Dick Tremayne (Ian Buchanan). Remember, he was Lucy’s other possible baby daddy in the original series, so… Wally’s visit serves basically one purpose at this point. He reveals that Sheriff Harry Truman (Michael Ontkean) is sick and he has come to pay his respects to Harry’s brother Frank (Robert Forster). Since Ontkean is not appearing in the revival, it seems obvious that at some point Harry is going to die.

    And that’s pretty much the next two hours of Twin Peaks. It continues to be just as weird as hours one and two, but at least now with the introduction of Gordon and Albert in the storyline, it feels as though the wheels are in motion for someone to start investigating all of these weird goings-on. They definitely know that something is wrong with Cooper (Evil Cooper) and they’re going to get to the bottom of it.

    It’s bittersweet seeing Albert knowing that Ferrer died soon after filming his scenes. He is truly one of the best supporting characters of the original series (and that’s saying something), but for now we’ll just enjoy what scenes we do get of him.

    زیتون کا تیل مالش

    زیتون کا تیل مالش

    0

    0 سمیه فواید،علائم،خواص آگوست 3, 2020
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *